-
Sklep internetowy działający pod adresem www.samter.pl prowadzony jest przez firmę SAMTER - MAREK WACHOWIAK reprezentowaną przez właściciela Marka Wachowiaka, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 517 (REGON 630801258, NIP 781-133-80-73).
-
Przedmiotem sprzedaży prowadzonej przez sklep internetowy www.samter.poznet.pl są towary oferowane na stronach www.samter.poznet.pl. Prezentowane na w.w. stronach towary nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
-
Ceny towarów sprzedawanych w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich[PLN] brutto i nie zawierają kosztów przesyłki towaru.
-
Rejestracja w sklepie internetowym przez kupującego jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
-
Zakupu w sklepie dokonuje się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku a następnie wypełnienie kolejnych stron formularza wymaganego w procedurze zamawiania.
-
Zamówienie można składać 24h na dobę przez cały rok.
-
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany do kupującego.
-
Kupujący, po złożeniu zamówienia, otrzyma pocztą elektroniczną:
- informację o przyjęciu zamówienia
- informację, że towar został wysłany do kupującego
-
Transakcje będą każdorazowo potwierdzane paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Za podanie prawidłowych danych do wystawienia faktury odpowiedzialny jest kupujący.
-
Wysyłki zamówień złożonych w dni robocze do godz. 12.30 realizowane są tego samego dnia, a złożone po godz. 12.30 następnego dnia roboczego.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia lub wydłużenia czasu realizacji w przypadku braku zamówionego towaru w magazynie lub z innych uzasadnionych powodów.
-
Wysyłki za które zamawiający chce zapłacić „przedpłatą na konto” realizowane będą po wpłynięciu środków na rachunek właściciela sklepu.
-
Reklamacje i zwroty przyjmowane są wyłącznie na koszt kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych „za pobraniem”.
-
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot pieniędzy, w kwocie równej cenie produktu, nastąpi przelewem na konto wskazane przez kupującego w ciągu 7 dni od daty otrzymania czytelnie podpisanej przez kupującego korekty faktury VAT lub zwrotu paragonu fiskalnego razem z towarem.
-
W przypadku reklamacji klient jest zobowiązany przesłać reklamowany towar na adres sklepu wraz z protokołem opisującym wadę lub uszkodzenie towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu max. 10 dni od daty otrzymania przesyłki przez sklep. W przypadku uznania reklamacji towar bez wad zostanie odesłany kupującemu na koszt sklepu.
-
Wszystkie nazwy towarów, numery katalogowe, nazwy producentów i ich znaki towarowe użyte są na stronach sklepu wyłącznie w celach identyfikacji towarów i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wysłania towaru, pochodzącego od dowolnie wybranego, współpracującego z nim producenta, chyba że w opisie towaru jest on w sposób jednoznaczny wskazany. Tym samym nie należy wyciągać wniosków co do producenta towaru na podstawie zamieszczonych na stronach sklepu fotografii.
-
Złożenie zamówienia przez kupującego jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie i przechowywanie przez sklep danych osobowych kupującego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
|